måndag 16 februari 2009



Jag som har haft sånna problem med att få till en snygg bodie måste säga att jag är ganska så nöjd här. Tack snälla Ottopippi för att du skickade mönstret till mig.

Nu satt jag verkligen och konsentrerade mig när det gällde tryckknapparna. Har väl varit lite slarvig innan och inte mätt tillräckligt innan jag slagit i dom, men nu tänkte jag att jag banne mig skulle få det snyggt. Och jag tuycker som sagt att det blev bättre än tidigare. Och då blir man ju på bra humör....

2 kommentarer:

Heimlaga sa...

Den ser ju mycket proffsig ut!
Första gången jag tittar in på din sida, och det var ett trevligt besök! Hoppas du får ordning på hälsan också!Måste vara jobbigt att vara dålig och inte veta vad det är.

Johanna Karlsson sa...

Hej!

Vart köper du dina storlekslappar och tvättråd ifrån? Håller på att kolla upp olika varianter.

Johanna Mojja