onsdag 25 februari 2009

Mycket nu....


Ja, vad ska man säga. Efter min början på året kommer nu fortsättningen med en hjärtundersökning som varit på gång sen i höstas men ni vet hur det är med väntelistor och så.....trodde inte jag skulle få det gjort förrän i april någongång men det händer nu på fredag. Börjar bli ganska så nervös nu. Har haft hjärtklappning under väldigt lång tid och det är det som ska kollas upp nu och då förhoppningsvis göras något åt. Så under några månader har jag gått på medicin vilken jag skulle ha uppehåll med under några dagar innan ingreppet, och jag lovar, jag börjar känna av det nu. Hjärtat slår och jag känner min liksom nervös hela tiden typ.
Den här gjorde jag till en kompis dotter nu i söndags. Hon är lika gammal som min minsting men jag gjorde den i storlek 92 för att vara på säkra sidan. Tunikan är sydd efter det mönstret jag haft sånna problem med från senaste ottobre. Jag tyckte mer att tunikan ser ut som ett nattlinne....visst nu sydde jag inte dit fickan(hade inte tid) och jag struntade i att fålla den. Tycker ibland att det kan bli snyggare när man inte fållar den vilket i detta fall kan ha gjort att det ser mer ut som ett nattlinne. Jaja, plagget blev uppskattat av både mor och dotter och det är väl huvudsaken.

Inga kommentarer: