tisdag 3 februari 2009

Nu vill jag sy....

Ja, faktiskt. Nu känner jag att det skulle vara kul. Vet inte hur länge jag orkar sitta men det är helt klart värt ett försök.
Tog mig kanske vatten över huvudet idag, vi åkte till IKEA. Det gick väldigt sakta, hade barnvagnen som stöd. Till och med så att pensionererna med rulator sprang om mig. Men,men, det bjuder jag på. Kul var det hur som helst, bara det att få komma ut lite var himla skönt.
Hittade en massa roliga saker till syrummet som håller på att få sig en regäl ansiktslyftning. Nya arbetsytor och mer förvaring. Kan aldrig skada.

Ja, med min värk måste jag säga att jag tror att det är reumatism jag har åkt på. Så jädrans ont i knän och övriga leder. Pratade med svärmor i går(hon är rematiker) och det slutade med att jag var betydligt mer säker än innan vårat samtal. Jag beskrev och hon sa i princip ja på allt. Knäna känns som om dom vore fyllda med bomull. Kan inte sitta på dom. Jag som ofta brukar sitta på golvet med ungarna.

Nej. Nu ska jag försöka mig på symaskinen en stund. Ha det så gott.

2 kommentarer:

LilleBus sa...

Usch, det låter inge kul alls det du har varit med om det sista. Hoppas verkligen att det kommer lite svar till dig om vad det beror på och att det går över snabbt :-)
Hoppas att du mår lite bättre snart.

Stora kramar till dig

Nina

Frida sa...

Håller med Nina, det va inte roligt alls att läsa att du inte mår bra. Hoppas verkligen att du mår bättre snart.

Krya på dig kramar från mig.
/Frida