torsdag 26 mars 2009

Och äldre blir man



Ja, så igår var det då dags....att bli ett år äldre. Nu är man då 33. Fast måste säga att Hugolle vet hur man ska göra för att skoja till det....hon grattade så mycket på 25-års dagen, och egentligen så slutar man väl att fylla år efter 25....eller??
Hur som helst så fick jag denna fina blomma av mina söta killar( alla 4), och sen det väldigt efterlängtade strykjärnet, så nu kan grannen få tillbaka sitt. Det kändes väldigt lyxigt mitt nya järn, det hade både ånga och spray på, hade visseligen mitt gamla också men den funktionen hade upphört att fungera för ganska så länge sen.....sen hade det nya en automatisk avstängning på som klickade in när järnet inte använts på en stund och det tyckte jag var väldigt lyxigt.....Så nu kan jag äntligen få fart på syningen igen bara mina armar och händer är på min sida vilket dom tyvärr inte riktigt är idag...

2 kommentarer:

OttoPippi sa...

Grattis!!!!! Din ungdom!!!

Anneli sa...

Grattis i efterskott.