måndag 6 april 2009

Fick ett tips!!


Under ett av mina inlägg klagade jag över en tröja som jag skulle sy och när den nästan var klart upptäcker jag att jag lagt tyget åt fel håll. Då fick jag tips av Ett tu tre att sy kalsonger av det om det räckte, och då jag inte hade ett mönster för det, fick jag det skickat till mig av samma gulliga bloggare...och idag kom mönstret och här har ni lite färdiga kalsonger till min minsting. Eftersom han i vanliga fall har storlek 86-92 i underkläder sydde jag dom i storlek 86 och resultatet blev klockrent. På kaninkalsongerna sydde jag även en dekorationssöm längs med sömmarna och det blev himla snyggt tycker jag. Mattias blev jätteglad och nu har ju förstås Andreas beställt han med. Och hör och häpna även Simon som jag trodde absolut inte skulle vilja ha hemmasydda kalsonger. Han valde även ut tyg till sina....Jag tycker att det var jättekul att sy dom här, kommer helt klart bli fler av...Tusen tack Ett tu tre...

4 kommentarer:

Sandra sa...

Vilka härliga kalsonger!
Såg både snygga, mjuka och sköna ut.

Anonym sa...

Kalsongerna är jättefina, nu kan du ju försörja hela familjen med kallingar, inte helt fel eller........? Kram mamma

HugOlle sa...

De blev jättefina!! Ska nog sy såna till Hugo. Han förbrukar en hel del kallingar blöäjfri som han är numer...

od Andulky sa...

Jättefina!
Och vilken fin blogg du har!!
Glad Påsk!
/Anna