torsdag 9 april 2009

Hjältar


Måste bara få visa mina underbara hjältar...åtminstonne 2 av dom.
Mattias har råkat vända sin bakåfram men det är ju inte det viktigaste...och fullt påklädda under därav Andreas kraftiga lår. Mina underbara ungar......

4 kommentarer:

  1. Jag har länkat till dig i min blogg, hoppas det är ok =)

    SvaraRadera
  2. Glad påsk till dig med!

    SvaraRadera
  3. Så fina, min stora kille blev helt imponerad och vill oxå ha...en sån ; )

    SvaraRadera