Hej!! Kul att du hittade hit. Jag är gift med världens underbaraste man och vi har tre härliga söner. Vi bor på Djurö i Stockholms skärgård. Lika underbart året runt.
torsdag 9 april 2009
Hjältar
Måste bara få visa mina underbara hjältar...åtminstonne 2 av dom.
Mattias har råkat vända sin bakåfram men det är ju inte det viktigaste...och fullt påklädda under därav Andreas kraftiga lår. Mina underbara ungar......
Underbara!!
SvaraRaderaJag har länkat till dig i min blogg, hoppas det är ok =)
SvaraRaderaGlad påsk till dig med!
SvaraRaderaSå fina, min stora kille blev helt imponerad och vill oxå ha...en sån ; )
SvaraRadera