torsdag 2 april 2009

Panduro

Idag tog jag en tur till Nacka forum för att shoppa loss lite....bara till mig!! Fick lite presentkort och pengar när jag fyllde år. Dessa tyger hittade jag på panduro som jag tänkte sy en kjol av till mig hör och häpna....har lite mer urklippta saker till mig. Är kul nu när jag äntligen kommit igång att sy även till mig själv. Hittade också Ottobres tidning med vuxenmönster som jag bara var tyungen att köpa och i den såg jag att barntidningen kommer i slutet på april, kul med lite sommarideér.

Min mellankille har inte haft en bra eftermiddag.....väl hemma stod vi och pratade i hallen och hans tumme kom ikläm i ytterdörren, efter lite vatten på den skulle han ut och cykla. När det gått kanske 10 minuter hör jag hur han gråter utanför dörren, ja, då har han ramlat med cykeln och skrapat båda knäna. Så nu åkte DVDn på med en film istället....han sa helt lugnt att det var inte hans dag i dag....Ha en trevlig kväll!!

1 kommentar:

LilleBus sa...

Åhh, vad kul med lite mer kläder till dig själv :-) VI är alldeles för få som syr till oss själva tycker jag!
Stackars lillekillen, vissa dagar skall man allt ta det lugnt.
Min mans stora kille hade ramlat in i ett träskåp idag i skolan och skåpet gick sönder, vilket resulterade i träbitar rakt in i båda fötter...., en hel del sår och väldigt svullet nu :-( Men inget som behövdes sys som tur var!

NU är det gonatt här så man orkar hela fredagen oxå, ha det gott

//Nina