fredag 3 april 2009

Utmaning


Så, efter typ en vecka har jag äntligen snappat upp utmaningen från http://www.minelos.blogspot.com/
Blev inte riktigt den 6:e matten för i den fanns det inte 6 bilder så det fick bli mapp nr 7 men 6:e bilden där istället.
Min man och mellankillen håller på och busar samtidigt som min man tar kort....blev några riktigt härliga bilder.

Man ska välja det 6:e fotot, i den 6:e mappen på sin dator, publicera den i sin blogg och skriva en förklaring till bilden. Sen ska man bjuda in 6 st andra att delta i utmaningen och länka till dem.
Här kommer dom jag valt:
Ha det så kul....

2 kommentarer:

HugOlle sa...

Hallojs!
Jag har fått den här utmaningen tidigare. Men alla mina bilder ligger på en extern hårddisk så jag har inte lyckats med detta.... Får se om jag lyckas denna gången...

Jag ska på mässan på söndag. Kommer dit vid öppning kl. 10. Ska träffa Babushkadockan där. Vi tänkte äta lunch i restaurangen kl 11.15/11.30. Joina gärna om du ör där på söndag. Jag nås på tel 070-4953321.

Kramis
Anna

OttoPippi sa...

Hej!!!! Tack för utmaningen!!!! Jag har också fått den förr och sagt att jag skall anta den men det har aldrig blivit av. Ska försöka ta mig kragen :-)
Kram!!