torsdag 14 maj 2009

4 år....


Ja, idag har vi varit gifta i 4 år. Och jag hade tänkt att det skulle vara roligt att hitta på något men som det ser ut nu så ligger gubben hemma med förkylning så det kan nog inte bli något av på bortaplan om man säger så. Nej, får nog komma på något smaskigt att äta här hemma istället. Hade lite funderingar på att låta killarna äta middag före oss idag och då köra pannkaka till dom vilket vi inte tycket är tillräckligt till middag men en helt perfekt lunch. Men för deras del kan dom äta pannkaka morgon, lunch och middag. Är det någon som har något förslag på något gott??? Lämna gärna en kommentar i sånna fall....behöver lite ideér.

Ja, sen kunde jag ju inte hålla mig ifrån prymtången så igår gjorde jag ett försök. Tog bara en liten tygbit jag hade liggandes och tryckte dit dom och vad lätt det gick!!! Nu förstår jag verkligen vad alla har pratat om när dom skrivit att det är så lätt med tången. Har dock inte gett mig på någon av mina bodies som ligger och väntar men när dom fått på sig knappar kommer dom självklart upp på sidan.

3 kommentarer:

LinSar sa...

Grattis på eran dag.
Egen gjord plankstek är super gott.

od Andulky sa...

Stort grattis!
Jag älskar fisksoppa med både fisk och skaldjur. Ha så mysigt!!

Helena sa...

JÄTTEGRATTIS PÅ BRÖLLOPSDAGEN! Älskar er massor!

Syrran