onsdag 20 maj 2009

Med knappar och ett HJÄLP

Nu så har jag fått igång detta med att "bara" trycka i knapparna och vad roligt det är när det går så fort och är så enkelt. Den limefärgade bodyn är helt ny men dom två randiga känner ni igen från ett tidigare inlägg men då utan knappar.
Ska börja sälja Busiga ungar Barnkläder hos smartamammor inom en snar framtid. Håller på för fullt med att få ihop något att skicka iväg. Så snart kan ni hitta mig även där...
Sen har jag en fråga eller snarare ett HJÄLP!!! Hur stjutton gör jag för att länka till någon annan sida eller ett annat inlägg på min egen blogg utan att hela http och allt sån kommer med?? Lyckades med det när jag skulle länka till kånkarong gång men nu funkar det inte......

3 kommentarer:

Jennie sa...

Hej! Jag brukar kolla i våran dagstidning efter saker som är pågång. Ibland finns det repotage om saker som ska hända om ett tag... Det brukar alltid finns någon ansvarig som man kan kontakta och berätta att jag finns. Ibland står det reklam för event som händer i dagarna, så var det med Kville. Man får ta kontakt och sälja in sitt efet deltagande. Jag har bara blivit positivt bemött.

od Andulky sa...

Jättefina bodys!
På "displayen" överst när man skriver inlägg finns det en som heter link. Om du markerar ordet du vill länka tex skriver Anna, markerar det ordet, trycker på link och där kan du fylla i http-adressen.
Lycka till!

Babushkadockan sa...

Som anna sa, när du skriver ett inlägg så markerar du det som du vill länka och sedan går du upp och klickar på jordgloben med en länk på. Det kommer upp den pop up ruta där du bara fyller i webadressen.