Vi var på härlig barnfri middag hos vänner i fredags och ibland händer det att jag syr upp något till deras minsta kille när vi ska dit, vilket jag gjorde i fredags. Denna härliga biltröja med tyg från Sydrömmar och en snygg broderad bil på framstycket blev iallafall omtyckt av föräldrarna, och jag hoppas det även gick hem hos lille Sebban......
Vad snyggt det var med den gula dekorsömmen. Detta tyg ligger ännu orört i min garderob sedan i höstas. Tack för inspirationen, det kanske kan bli något i det nu.
SvaraRaderaHej! Skulle du vara med och sälja ett plagg på tradera?
SvaraRadera