måndag 18 maj 2009

Randigt....



Ja, så blev tröjan jag sydde till min stora kille, och han är jättenöjd. Han fick vara med och bestämma lite hur vi skulle göra med tröjan, skulle det vara med enfärgade ärmar eller skulle vi ha randigt tyg där......Efter lite funderingar bestämde vi oss för att köra med bara röda ärmar. Och vi blev nöjda båda två. Jättesnygg t-shirt och jättesnygg kille. Den skulle han så klart ha på sig till skolan idag och det hade han.

Får ibland lite dåligt samvete för att jag inte syr lika mycket till honom som till dom andra för han blir så glad när jag väl syr något och det på ett helt annat sätt än dom andra. Vet inte om det har med åldern att göra. Han uppskattar väl kanske mer det man gör. Så nu ligger det 2 t-shirtat till på min beställningslista från honom. Så roligt det är när dom stora ungarna gillar det man syr och gärna vill ha mer. Mamma blir så glad....

4 kommentarer:

Sandra sa...

Han blev verkligen jättefin i den fina tröjan!
Det är så snyggt med v-ringat!

HugOlle sa...

Snygg kille i snygg tröja. Hoppas handen känns bättre.

kramizz

od Andulky sa...

Snygg kille i fin tröja!!

Helena sa...

Min fina bebis!! =)