onsdag 20 maj 2009

Tack så mycket....


Anna och Babushkadockan för all hjälp. Måste nog skriva ner det bara så att jag kommer ihåg till nästa gång jag ska göra så..Fast jag lyckades nu!! He några sköna dagar på er!!

2 kommentarer:

  1. Fint att du fick det att funka :-)

    SvaraRadera
  2. Hej! Du har en utmaning på min blogg.
    http://babushkadockan.blogspot.com/2009/05/radda-mammorna-utmaning.html

    SvaraRadera