onsdag 24 juni 2009

Ojojoj, vad det är varmt!!

Så då känner jag att sitta inne vid symaskinen får vänta lite....måste ju passa på att vara ute nu. Torsdagen innan midsommar kom min efterlängtade väska från Retro elephant. Skulle precis ge oss iväg på en liten midsommarsemester till Eskilstuna och Parken zoo när jag såg att den kommit. Vi fick en underbar helg trots att det regnade ganska mycket plus att vi ställt husvagnen i en svacka så när det regnat en stund hade vi hamnat i en fin pöl med vatten ända in i förtältet.....en liten bit bara som tur var. Nej, nu ska jag ge mig ut i värmen igen....Ha det så himla skönt!!

2 kommentarer:

Helena sa...

Hoppas hoppas hoppas värmen håller i sig tills ni kommer ner!! Ja, och medans ni är nere så klart!! =)

Älskar er!!

WilleBus sa...

Känner samma sak, det är inte riktigt lika kul att sätta sig framför symaskinen vid fint väder. / Jennie