tisdag 9 juni 2009

Till min skolkille


Jag har sytt min första skjorta och den ska Simon ha på sig på sin skolavslutning i morgon... Ett tag undrade jag faktiskt vad jag gett mig in på, men tycker att slutresultatet blev kanonbra. Simon har ännu inte sett den färdig utan fick prova lite i morse bara för att jag skulle se hur mycket som skulle läggas upp.... När jag visade för min man undrade han vart jag hittat den någonstanns och såg ganska så snopen ut när jag sa att jag sytt den....Men i slutändan gav han toppen betyg på den och det är så jätteroligt...Hoppas på livebilder i morgon under avslutningen och vackert väder förstås!!

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Den var verkligne jättesnygg. Skulle också tro att den var köpt! Bra jobbat.

HugOlle sa...

Va fin den blev! Bra jobbat! O med krage o allt...

Helena sa...

Oj oj oj, himmlar vad fin den blev!! Simon kommer bli skitsnygg!! =)