onsdag 5 augusti 2009

Hemma igen...

Ja, men himla skönt är det. Har haft det helt underbart först på Gotland under 2 veckor för att sen snabbt hem och vända till Öland med husvagn. Stannade en natt i Norrköping och på söndagen fortsatte vi mot Öland och då via Söderköping. Vi tänkte stanna till vid Jysk när jag helt oväntandes hittar Jofotex samt att jag ser att deras dörr är ÖPPEN!!! JIPPIE, snacka om att jag blev överlycklig. Jag hoppar in i butiken med ett jätteleende på läpparna och efter en timme ca kommer min man in för att se vart jag tagit vägen..... Så jag har äntligen handlat där. För inte kunde jag hoppa över det även om vi inte skulle hem förrän efter tre veckor. Så snart ska jag kasta in tygerna i tvättmaskinen för att sen se vad som ska sys i mina nya tyger. lovar att lägga upp bilder senare. Men nu måste jag vidare till tvättstugan.....

Inga kommentarer: