måndag 10 augusti 2009

Kameran hemma...











Ja, nu så har kameran kommit hem. Så idag kommer det äntligen upp lite bilder på bloggen också. Brukar oftast vara roligare än bara en massa text.
Skrev ju att jag hade turen att hitta till Jofotex när vi susade igenom Söderköping i somras på väg ner mot Öland. Och inte kan man ju låta bli att handla då....Just velouren i brunt och lime är jag så himla förtjust i. Kommer att bli byxor till åtminstonne en av mina killar och tanken är att det även ska räcka till byxor för försäljning. Ska försöka ta en helg här under sensommaren/tidig höst då jag lånar våran lokal och har lite försäljning. Kunde förstås inte låta bli dom lila elefanterna heller. Så jättemjuka och sköna och då måste man ju ha lite enfärgat lila också. Köpte även brunt tyg också men det kom inte med på bild. Gillar det rosarandiga tyger mycket, om ni ser så har det en annan färg på baksidan. Jätteskojigt.... Dit ska jag igen förhoppningsvis redan under hösten. Kalsongerna ska iväg till Smarta mammor. Kommer även skicka med lite bodies också och fler kalsonger förstås. Kunde inte låta bli att sätta in en bild på mina underbara busungarna när dom ska iväg och fiska med sin pappa....

4 kommentarer:

Helena sa...

Har kameran haft semester utan er?!

Åh vilken härlig bild på mina älsklingar, tack, den snodde jag!! =)

Liza sa...

kommer dom randiga tygerna (interlocken) oxå från jofotex?

Birgitta Rågmo sa...

Jag snodde den också, eller pappa och jag

LilleBus sa...

Åhh, vilka härliga tyger som flyttat in :-) Jag är oxå svag för det grön/brunrandiga....

Söta pojkar du har ;-)

BLev det nån fiskelycka då?