torsdag 20 augusti 2009

Mer sytt..


Ja, igår fick jag nog en rejäl energikick vid frukosten. Hann få ihop 4 par byxor och 1 kjol. Ska ha lite försäljning här under september och behöver då ha lite att sälja så det jobbar jag på nu plus att jag har en del beställningar som ligger och väntar. Kjolen är i tyg från E-slöjd och mönster från sista Ottobre. Dom bruna velourbyxorna är i tyg från Nobelle som jag haft ett tag. Limegröna och brun randiga är från Jofotex och köpt i somras när jag var förbi. Dom svarta och röd/svartrandiga är från Mjuka tyger.


Skulle vilja få mer gjort på en dag och det kan man nog men jag har haft det väldigt jobbigt i några dagar. I söndags fungerade inte min vänsterarm över huvudtaget. Den bara hängde längs kroppen och värkte. Sånna dagar får man inte mycket gjort, inget egentligen. Sov på soffan en stund och efter det fick vi smaskig middag hemma hos mina föräldrar. Den 25/8 ska jag göra en ny magnetröntgen och den 1/9 ska jag träffa min läkare på neurologen på Huddinge. Hoppas det kan ge några med raka svar så man kan börja fundera och planera framtiden lite mer.

2 kommentarer:

od Andulky sa...

Wow vad produktiv du har varit! Jättefint, alltihop!
Tråkigt med armen, hoppas du får bra hjälp nu!!

Sandra sa...

Skulle också vilja ha sådana energikickar som du får =)
Härliga tyger och kläder.

Hoppas att du får några svar, det är det värsta, att inte veta.

Angående Kittymärket så är det broderat direkt på fickan.