lördag 22 augusti 2009

Present och mer till min försäljningsdag.


Idag ska vi iväg på kalas/grillkväll hos vänner. Deras äldsta son är lika gammal som Simon och fyllde år tidigare i somras. Nu ska dom ha lite kalas och kanske årets sista grillkväll.....hoppas inte men med vädret som varit på sista tiden så vet man aldrig. Simon tyckte att han skulle få en fleecetröja i present så han har valt färg och broderier. Jag broderade även dit hans namn på ena ärmen. Ni kanske tycker den ser lite liten ut på Simon men killen i fråga är lite mindre så jag hoppas att den blir bra på honom och i bästa fall lite stor.
Denna finns inte så mycket att skriva om. Tyget är från Jofotex (så klart) och mönstret är samma som mina andra bodies. Nu så här i efterhand tycker jag det var synd att jag köpte så lite av dom lila elefanterna för dom är snart slut...räcker nog till något smått till..men då får jag ju en anledning till att åka dit igen..
Lägger denna bodie bland dom andra kläderna som jag håller på att sy upp till min försöljningsdag jag kommer ha i slutet på september.

2 kommentarer:

od Andulky sa...

Jättefin!
Kul med försäljningsdag! Är det på nån marknad eller?
Mitt väskmönster är inspirerat från flera andra sybloggerskor och omgjort av mig.
/Anna

LilleBus sa...

Fin!
Och härliga tyger :-) Vad är det för en försäljningsdag du skall på? Spännande!