fredag 25 september 2009

Länge sen

Ja, nu är det ett tag sen jag skrev. Vi har varit sjuka i nästan 3 veckor här hemma. Ok, inte alla samtidigt utan vi har löst av varandra, och nu är det mellankillens tur. Halsont, hosta och nysningar hörs ofta i vårat hus. Jag har själv åkt på en jädrans envis hosta som bara blir värre och värre.
Lite har det dock blivit gjort uppe vid symaskinen. Äldsta sonen ska på kalas i helgen och då ska det ju sys en present. Blev en likadan fleece som sonen själv fick för någon vecka sen men i helt andra färger. Hoppas att det blir omtyckt. Sen har jag blivit så inspirerad av Ett tu tre och hennes bilder på trosorna hon sytt från sista numret av Ottobre så det har blivit några sånna här också. Var helt säker på att jag tagit kort på dom men kan inte hitta dom någonstans så det får bli ett senare project....På söndag ska jag nu ha min försäljningsdag så jag hoppas att ni alla håller tummarna för mig...


1 kommentar:

od Andulky sa...

Fin jacka! Håller tummarna!!