torsdag 17 september 2009

Sjuk...

Japp, nu är det min tur. Hade nästan hela familjen hemma förra veckan så det är väl kanske inte så konstigt. Mannen och äldsta sonen hemma med förkylning medans minstingen hade fått vattkoppor, bara mellan sonen som var frisk och fick gå till dagis. Lagom när minstingen blev sjuk skulle ha få byta avdelning. Så när han kom tillbaka blev det att gå in till nya utan någon inskolning men det funkade hur bra som helst. Han har velat in där ganske länge nu....och ska man byta avdelning måste ju dom gamla fröknarna få en prsent tycker vi och denna gång slog jag inte in presenten utan jag sydde presentpåsar som dom fick... Vet inte riktigt vad som hänt med min blogg men av någon anledning kan jag inte lägga in bilder så så fort det har ordnat sig kommer jag visa påsarna samt mina byxor jag sytt till mig och som jag blev supernöjd över... Är det fler som haft problem med sina inlägg???

Inga kommentarer: