söndag 18 oktober 2009

En mössa till till samlingen..


Ett exemplar till....Tycker dom blir riktigt varma och mjuka. Men idag blir det i andra färger..Den lilla är i storlek 6 mån-3 år ca.

4 kommentarer:

  1. Tack för den fina kommentaren i min blogg..

    SvaraRadera
  2. Jättefina mössor - ser gosiga ut :-)
    Resårkantbanden köpte jag på MG-tyger, funkade faktiskt bra!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Hoppas paketet har hittat fram! Jag glömde en grej i paketet såg jag när jag kom hem efter att jag postat. Men det har åkt i egen "kupé" och borde vara framme på måndag... =)

    SvaraRadera