torsdag 7 januari 2010

2010

Ja, nu var det då ett nytt år, och ska man se tillbaka på detta så tycker jag inte att jag har haft ett alltför bra år. Men jag hoppas att allt ska bli bättre under 2010. Hoppas att jag kan få börja med någon medicin och behandling och så småningom kunna börja arbetsträna. Skulle vara kul att få komma hemifrån någon timme per vecka och träffa lite folk.
Håller på att fixa med mitt nya syrum/arbetsrum. Har haft datorn nere i vardagsrummet förut och har tyckt att det har blivit lite spring mellan våningarna, men nu slipper jag det. Kan hålla på att sy och greja samtidigt som jag kan fixa med bloggen tex. Känns lite skönt att ha ett "arbetsrum" .



Nu har jag en liten efterlysning. Jag undrar om någon har en halvmeter att detta fina tyg. Jag har en tunika på beställning men har inte riktigt tyg så det räcker. Tyget i sig räcker om jag hade haft det på en annan längd....så att säga.

Hoppas att ni haft en härlig jul och nyårsledighet. Här tror jag att ungarna tycker det ska bli skönt att få komma tillbaka till skola och dagis....

2 kommentarer:

FrökenC sa...

Jag har tyvärr inget tyg kvar... Men jag har köpt det på Ohlssons tyger. Tror faktiskt att de har öppnat en nätbutik... Men hittar du inget så kan jag skutta iväg och köpa lite åt dig bara... =)

Sydrömmar sa...

Tyget finns även hos Sydrömmar, och är alldeles underbart. Jättefin färg!

/Sara