onsdag 13 januari 2010

Tröjor

Här kommer faktiskt något jag sytt till mig och några som är till salu här....

Denna är till salu och i storlek 44. Lite längre modell med sprund i sidorna.

Även denna är till salu. I storlek 44 men lite kortare modell.


Här en tröja som jag sytt till mig. Kommer finnas av denna modell i min nya "butik".
Jag har sytt med lite rynk i halsrigningen, vilket jag tycker är en snygg detalj.
Jag har sytt en del till mig själv på sista tiden men av någon anledning inte lagt upp det på bloggen. Ska försöka bli bättre på det. Tycker själv att det är roligt att se vad ni andra gör och då inte bara barnkläder....

2 kommentarer:

Sydrömmar sa...

Jättesnygga tröjor du har sytt!!
Har du kommit på något namn för ditt märke ännu?

/Sara

OttoPippi sa...

Så härligt att komma igång med sömnad åt sig själv! Det skulle jag också vilja göra! Jättefina tröjor verkligen!