tisdag 23 mars 2010

Far far away....

Min svåger flyttade till USA i måndagsmorse. Det här med att träffa personer via nätet kan ju vara bra och så men inte om man själv bor i Sverige och den andra i USA....blir en del pendling fram och tillbaka. Hur som helst så efter att under något år hållt på att åka till USA några gånger per år så gifte dom sig här hemma i Sverige förra året i april, och sen dess har han kämpat för att få visum. Vilket han nu fått så i måndagsmorse gav han sig av......

Tjejen han gift sig med har 3 barn sen tidigare och då bara killar( i samma åldrar som min söner) och jag passar då på att skicka med lite kalsonger till grabbarna som en liten present. Hoppas dom blir glada över dom. Har inte hört något ännu.

På ena paret vände jag på tyget och var lite osäker på hur det skulle vara att sy i på den ledden och hur slutresultatet skulle bli men jag blev mer än nöjd. Just nu håller jag på att uppdatera mina egna grabbar med lite nya kalsonger....


3 kommentarer:

Gulludden sa...

Vilka häftiga kalsonger, vad har du använt för mönster? Mvh. Jessica "gulludden"

Anna H sa...

Tack för kommentaren!
Allt går bra och det är faktiskt skönt att inte ta emot några beställningar, då har jag lite tid och ork att sy till mina nära och kära =)
Kram!

Lilla08a sa...

Hej!

jättefina kalsonger!
Undrar vart du har fått tag i mönstret?

ha det bäst!