lördag 17 april 2010

Min söta son....



Lägger in en bild på min yngsta son i hans senaste beställning....


Ha en mysig dag allihopa....

6 kommentarer:

  1. jättefin! gillar rosa på pojkar, ser så fräscht ut.

    SvaraRadera
  2. Du ser... Det är rosa som gäller när de själv får välja :-)

    Mina killar valde det cerisa med svarta fordon bägge två!

    Ha en bra helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. SNYGGT!

    Skicka såna hitåt ;)

    SvaraRadera
  4. Helt rätt! Han är ju skitsnygg i den! Hälsa honom det:)

    SvaraRadera
  5. gud vad häligt med det limegröna till det rosa!!!! jättefint.

    SvaraRadera
  6. Hälsa att moster är avundsjuk på hans nya fina tröja!! =)

    SvaraRadera