Hej!! Kul att du hittade hit. Jag är gift med världens underbaraste man och vi har tre härliga söner. Vi bor på Djurö i Stockholms skärgård. Lika underbart året runt.
lördag 17 april 2010
Min söta son....
Lägger in en bild på min yngsta son i hans senaste beställning....
jättefin! gillar rosa på pojkar, ser så fräscht ut.
SvaraRaderaDu ser... Det är rosa som gäller när de själv får välja :-)
SvaraRaderaMina killar valde det cerisa med svarta fordon bägge två!
Ha en bra helg!
Kram Anna
SNYGGT!
SvaraRaderaSkicka såna hitåt ;)
Helt rätt! Han är ju skitsnygg i den! Hälsa honom det:)
SvaraRaderagud vad häligt med det limegröna till det rosa!!!! jättefint.
SvaraRaderaHälsa att moster är avundsjuk på hans nya fina tröja!! =)
SvaraRadera