1 t-shirt, ett par shorts och 1 jacka i storleken som sträcker sig till 170....Inte mycket att välja på när man behöver sy till barn som blivit längre än 128. Och det tycker jag är himla synd....när det finns 3 olika modeller på kortbyxor till storlek 128....För tjejer finns det 3 olika modeller på topp/tunika upp till storlek 170....och 2 par kjolar och ett par långbyxor....Nej, nu har jag klagat färdigt!!!
Idag har jag som sagt sytt en body från det nya numret och den ser ut så här....
Jättefin body! Härligt med de gula kantbanden till.
SvaraRaderaMm, den var fin!
SvaraRadera