tisdag 27 april 2010

Vita istället för våra svarta i nuläget.....

Ja, så har det blivit ytterligare en tröja till mig....börjar tycka det är riktigt roligt att sy till mig nu när jag hittat ett mönster ocg storlek som fungerar utan att jag behöver sy eller rita om det innan modellen går att använda. Tyger känner alla igen vid det här laget. Jag köpte en bit av henne i våras på syfestivalen. Hade inte riktigt bestämt mig vad jag skulle sy av det när jag köpte( brukar veta på en gång när jag hittar ett tyg vad det ska bli av det) men tanken fanns att det kunde bli en skön sommartröja av det.
På min fina provdocka ser den lite kort ut tycker jag men det är den inte. Killarna tyckte det var lite roligt eftersom minstingen har en nästan likadan men i gröna moln....

Här är klart en tröja som kommer bli en favorit!!

3 kommentarer:

Emster sa...

Skönt med fina, vanliga kläder till sig själv!

Anonym sa...

Kul med en glad t-shirt till sig själv. Gillar fortfarande molntyg, trots att de förekommer ofta.

Beata sa...

Snygg tröja!