onsdag 19 maj 2010

Min lilla skruttunge


Ja, han är lite rolig min lilla skruttunge. Bad honom sätta sig i skräddarsits när jag skulle ta kortet och han sätter sig i denna ställning.....

Han har av någon anledning gärna skuttat runt på sina knän vilket resulterat i trasiga byxor (typ alla hans byxor) och alltid på samma knä. Och inget undantag på dessa...men eftersom sommaren verkar vara väldigt nära nu så tyckte jag att kortbyxor kan det få bli istället. Har försökt hitta en bild på dom som nya men har inte kunnat hitta någon men är ganska så säker på att jag har visat dom tidigare. Men så här blev dom som kortbyxa...

Har inte varit så förtjust i den här modellen på kortbyxa tidigare men nu när jag gjort ett par och dom satt riktigt bra på så är jag nöjd och Andreas gillar dom....

Här kommer en fråga- jag har hela tiden beställt mina tags från mina namnband men känner att jag skulle vilja hitta ett nytt ställe. Tycker att deras priser är ganska så höga. Känner ni till någon annan sida där man kan beställa sånna???  Hoppas på lite hjälp.....

1 kommentar:

Emster sa...

Vilka fin shorts! Kul att kunna göra nåt av det som inte funkar som byxor längre.

Vad gäller namnband vet jag bara Etsy: www.etsy.com/shop/worldsalelabel