lördag 22 maj 2010

Tävling....


Japp, nu är det länge sen jag var med i en tävling men nu är det dags.....


Barnpalatset firar 10 000 besökare.....häng med du också!!!

4 kommentarer:

  1. Aj tusan då ;) Jag tog den adressen jag hade i ett gammalt mail. Hade jag frågat efter adressen så blir det ju ingen överraskning ;) / Jennie

    SvaraRadera
  2. Hej! Du har väl inte missat att rösta på din favortit när det gäller Johanna Ahlards robot tryck? Om du inte har röstat gå gärna in på min blogg och lägg din röst. Mvh. Jessica

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag har själv inte beställt från Etsy men kolla med Yrväder
    http://smayrvader.blogspot.com/
    för det var från henne jag fick länken! Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Hej vännen
    pengarna går inte över vilken bank har du??
    Provar ikväll igen att sätta över dom sorry upptäckte inte förrän imorse det här....
    Hoppas att allt är bra med dig
    kram

    SvaraRadera