måndag 7 juni 2010

3.28.08

Ja, det är tiden min man sprang Marathon på i lördag. Hans bästa tid hittills. Jag är så stolt så. Han förbättrade tiden med en kvart från förra året. Jag hade sagt ett tag att jag skulle sy en tröja till honom så man lätt såg honom bland alla andra när man står där och hejjar på som en tok.....men hade inte riktigt hunnit med det...men så i torsdagskväll kom frågan igen....så i fredags gjorde jag slag i saken och sydde den här tröjan åt honom...


Sen var det dags för minimarathon i söndags och när mina minsta fick syn på pappas tröja i fredags ville dom absolut ha likadana. För tanken var att eftersom min man skulle springa minimarathon med grabbarna även på söndagen tyckte jag att det kunde vara en roligt grej att dom skulle ha likadana tröjor alla 3. Nu hann vi inte tvätta upp min mans tröja från lördagen men mina småkillar såg ut så här i sina fina tröjor.


Även min stora kille sprang men lite längre än småkillarna. Dom sprang utan tid 1080 m medans min stora kille sprang 2250 m på 11.08 och kom in på plats 82 av ca 300 som sprang hans lopp.....
Honom har jag tyvärr inte fått någon bild på med det kanske vi kan ordna vid ett senare tillfälle..

6 kommentarer:

OttoPippi sa...

Härliga sprinters i finfina tröjor!!

od Andulky sa...

Snygga tröjor på snygga grabbar!!! Vilken bra tid, förstår att du är stolt!

Kameleont Design sa...

Hälsa Fredrik och gratta till en supertid! Snygg tröja också!

AMDAdesign sa...

Snygga tröjor =)

ja visst är det en nedräkning jag har på bloggen..men jag avslöjar inget än =)

♥ Sanna ♥ sa...

Men vad duktiga dom är blir ju avundsjuk önskar att jag också tyckte det var kul att springa....
Ta hand om dig
KRAM

emster sa...

Vilken underbar idé, har en man som cyklar Vätternrundan nästa lördag, vore kul att göra likadant i ett coolt barntyg!

Jag har förresten bytt bloggadress och firar detta med en liten tävling. Välkommen att vara med!