onsdag 2 juni 2010

Den blomstertid nu kommer....


 Här är ett par klänningar/tunikor som blivit gjorda idag bla. Det är ett väldigt mjukt och ganska tunt tyg som kommer bli skönt att ha på sig varma dagar under sommaren. Eller med en t-shirt under och tights.
Tanken är att dessa ska iväg till 32 GÅ då mina kläder där är så gott som slut. Jag väntar bara på mina tags som är beställda och som jag hoppas ska komma i början på nästa vecka om jag inte minns helt fel.



Nu tänker jag bara slänga mig i soffan och kolla om det finns något på tv:n. Känner i armarna nu att jag sytt mycket idag och det värker något så in i den....
Men nya tag i morgon, eller hur!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så söta klänningarna är, blir nog inte svårsålda.
Kram M

Jenny sa...

Hejsan.. Tack! Och vilka fina kläder du syr.. Så duktig. Mvh Jenny

OttoPippi sa...

Jättesomriga och söta klänningar!!! Hoppas det var nåt bra på tv:n :-). Du var värd lite slapphet :-)