Tänkte kolla med er om någon snäll person skulle kunna kopiera och skicka mönster på ett par taight som finns i Ottobres nr 2/08. Eller kanske att det går att beställa direkt från Nea nobelle?? Som med tröjmönstret.
I helgen som var var vi i Mariefred och hade det supermysigt. Vi hade våran premiär för i år med husvagnen och det var som sagt jättemysigt som alltid när vi åker ut med den. Ungarna verkligen älskar att bo i husvagnen. Och det underlättar så klart. Min man var iväg och jobbade lite på lördagen. Han är med i vårat brandförsvar hos oss på Djurö och i helgen hade han chans att jobba lite extra på en rallytävling i Mariefred som räddningspersonal och då passade vi på att göra en familjehelg av det. Och iom att det är midsommar till helgen bär det iväg då också.
Jag kan!!! Maila mig om vilket mönster samt din adress!!!
SvaraRaderaOjoj ja du har rätt, jag MÅSTE sy på min bröllopsklänning nuuuu! men när ;)
SvaraRaderaRoligt med paket!! Massa markbnader bokat framöver.