Hej!! Kul att du hittade hit. Jag är gift med världens underbaraste man och vi har tre härliga söner. Vi bor på Djurö i Stockholms skärgård. Lika underbart året runt.
Ha en skön sommar på Gotland!!! Hoppas mitt mönster hann fram i fredags??? Annars missar du ju det precis... Hur som helst är det äntligen skickat nu! Ursäkta dröjsmålet!
Tack jag har mottagit klänningarna.
SvaraRaderaLite tröjor skulle sitta fint.. hinta hinta ;)
Jättefina!!!!
SvaraRaderaHa en skön sommar på Gotland!!! Hoppas mitt mönster hann fram i fredags??? Annars missar du ju det precis... Hur som helst är det äntligen skickat nu! Ursäkta dröjsmålet!
Kram!!