lördag 3 juli 2010

Syskonmatchning...

Lite matchande tröjor till mina smågrabbar....



Ha det bra!!!

2 kommentarer:

  1. Tack jag har mottagit klänningarna.

    Lite tröjor skulle sitta fint.. hinta hinta ;)

    SvaraRadera
  2. Jättefina!!!!

    Ha en skön sommar på Gotland!!! Hoppas mitt mönster hann fram i fredags??? Annars missar du ju det precis... Hur som helst är det äntligen skickat nu! Ursäkta dröjsmålet!

    Kram!!

    SvaraRadera