söndag 22 augusti 2010

En ryggsäck....

Jag kom på här att Andreas som ska ha första gympalektionen i morgon inte har någon gympapåse.  Kom på att jag hade en massa "bilar" tyg liggandes så jag skred till verket utan mönster. Tänkte att så svårt kan det väl inte vara. Och det tycker jag inte att det var heller. Blev en påsemodell men med remmar för axlar samt dragsko i uppe. Kom på när det var klart att han har ju inte riktigt lärt sig knyta själv men hittade inga bra sånna där vad dom nu heter....hoppas ni vet vad jag menar....dom man har i ändarna på snöre....
Hur som helst, han blev jätteglad över väskan speciellt då jag broderade dit blixten och hans namn på. Visst nu är den i vanligt bomullstyg men jag tycker att den här är mycket snyggare att ha som gympapåse än ICA påsarna....


Sen blev det lite kalsonger också....kan alltid behövas.



1 kommentar:

Anonym sa...

Den där gympa-påsen är dö-läcker och han ser så stolt ut när han visar upp den. Ni får väl ha några knyt-lektioner med honom, han är ju smart så det har han snart lärt sig. Kallingarna var ju snygga precis såna som Mattias gillar..........eller? Kram Mamma