Ja, det är ett tag sen jag skrev något. Har haft en väldigt jobbig period och orkar inte sitta och skriva så mycket vid datorn...bara detta gör att det värker onödigt mycket i fingrar och armar. Men även om jag mått dåligt ett tag så måste man ju hålla hobbyn igång, vilket jag gjort.....så här kommer saker jag orkat med.
Härliga grejer!!
SvaraRaderaHa det så bra och sköt om dig.
Wow, jättemycket du hunnit göra. Jättefint sömnadsarbete också i härliga tyger :-)
SvaraRaderaVad mycket fint du gjort!
SvaraRaderajag tycker om det orangea tyget med stjärnor. Har det själv hemma :)