onsdag 1 december 2010

.....

Blir bara kängre och längre mellan inläggen känns det som. Håller ju på att arbetsträna för fullt (inte just nu då jag har fått ont i magen), och har varit väldigt trött på kvällarna när maten är överstökad och man har hunnit mysa med barnen en stund innan dom ska i säng. Och då har jag inte riktigt haft ork att sätta mig vid maskinen. Jo, lite har jag gjort det men inte i samma utsträckning som tidigare.
Plus att dom senaste dagarna har jag haft väldigt ont i leder och muskler. Vet inte om det har med min mage att göra men det har hur som helst inte gjort att man sitter och drar i tyger då....just i kväll är det händerna och armbågarna som spökar. Kanske lika bra det för i morgon ska jag till en ny expert för att se om han/hon kan ge mig någon diagnos. Vilket skulle kännas väldigt skönt.

Lite har jag sytt ändå och det kommer här...

(ledsen att bilden ser ut som den gör)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina tröjor :D

Fangoria sa...

Jättefina!

Mamma Miaa - Gravid sa...

superfint..kanske behöver formatera kameran??