Idag kom tillbehören till prymtången. Och jag skulle inte vilja något annat än att prova men idag är inte en bra dag. Har sånna problem med min vänstra arm så jag vet inte om jag vågar mig på att hålla på att ta i och använda armen mer än nödvändigt. Det här med att köra bil är inte kul. Hur som helst så har dom iaf kommit så inom kort ska jag göra ett försök....
Hoppas att armen blir bättre snart!! Du ska se att det kommer att gå MYCKET bättre med tången nu!!
SvaraRaderaSkönt att det gick bra nu!! Ska bli spännande att se något med knappar på :-)
SvaraRadera