söndag 24 maj 2009

Mer tävling


Hos RetroElephant kan man vinna någon av dessa underbara väskor.
Nu är det bara att hålla tummarna!!

Jag vann!!!! Så himla lycklig!!

1 kommentar:

  1. Hej på dig!

    Kolla på min blogg, jag har ett inlägg som jag tror att du gillar :)

    //Lina

    SvaraRadera