Hej!! Kul att du hittade hit. Jag är gift med världens underbaraste man och vi har tre härliga söner. Vi bor på Djurö i Stockholms skärgård. Lika underbart året runt.
söndag 24 maj 2009
Mer tävling
Hos RetroElephant kan man vinna någon av dessa underbara väskor.
Hej på dig!
SvaraRaderaKolla på min blogg, jag har ett inlägg som jag tror att du gillar :)
//Lina