JA, det hade vi i ca 7 timmar igår. Från 14 till 21....Så hos oss blev det fil till frukost/lunch och middag för när vi åkte till Hemse för att handla pizza till kvällsmat hade även pizzerian och hela ön blivit strömlöst...så vi satt och spelade geni i mörker i går kväll....men det gick ganska bra. Var kanske lite svårt att läsa frågorna i skenet av stearinljus.
Idag är det fortfarande lite småtrist väder men jag har sett att från i morgon ska det bli sol och varmt igen....så här håller vi tummarna.
Man kanske skulle låna syrrans symaskin och greja med lite saker som blivit liggandes ett tag.
Regnar här hemma också men det behövdes verkligen....
SvaraRaderaHoppas att allt är bra med dig
KRAM