fredag 2 januari 2009

Är det åldern....


Jaha, halvvägs ner mot Jönköping kommer jag på att jag glömt den bruna velourtunikan hemma. Oj, vilka ord som kom ut ur munnen på mig. Men det blir att skicka ner dom istället. Nyår blev det ju iallafall. Och vad kallt det blev på nyårsnatten. Hua.
Nu är vi iaf hemma igen så nu måste symaskinen få komma igång. Börjar få lite abstinens.....hemskt. Upptäckte att minstingen inte hade så många mysbyxor han kunde ha längre, måste ha haft något slags förlängningsserum i hans mat under julen, så nu måste det bli lite byxor till honom. Ska nog kika lite på nea nobells sida. Känner för lite velourbyxor. Kan bara hoppas att han gör det han med. Men det brukar inte vara några problem.
Fick denna underbara maskin i julklapp av min man och killarna. Han tycker väl att jag ska ha gott kaffe när jag sitter och sy på dagarna. Det värsta är att man blir lite kräsen. Så nu ska jag göra mig en nymalen kopp kaffe och starta igång symaskinen. Ha det så bra.

Inga kommentarer: