söndag 10 maj 2009

Nu har jag fått kläm på det











Ja, det tycker jag att jag har fått. Nu är det riktigt kul att sy bodies så idag blev det två till. Nästan likadana med olika färg på mudd och i olika storlekar. Har inte slagit i knapparna ännu (har inte fått med några vita mojänger till prymtången, vad jag kan minnas). Nu funderade på att maila Bibbi och kolla om det kan ha blivit någon miss. Har svårt att tänka mig att jag skulle ha kunnat kasta dom av misstag. Andreas fick äntligen sin fleccetröja med blixten på. Den har legat på min att göra lista som finns i mitt huvud, och idag tänkte jag att den skulle få bli klar. Sydde efter storlek 110 och la till lite i nerderkant eftersom mönstret i sig är kort, men tröjan blev ganska sto över lag. Nu är han ju ganska liten för sin ålder. Eller inte på längden egentligen men på bredden. Så jag sydde i resår i midjan på tröjan och den blev riktigt mysig och han sken upp som en sol när han såg vem som fanns på tröjan. Lillebrorsan fick ju en i november på födelsedagen med bärgar´n på. Som sagt, hans tröja har legat på listan sen dess......och han har väntat tålmodigt.

1 kommentar:

od Andulky sa...

Fina bodys! De vita till tången måste man beställa extra. Hon påminde mig om det, men kanske glömde, hm, ring henne, hon är så himla trevlig!!
Lycka till!