torsdag 13 augusti 2009

Lite nytt...



Ja, lite har jag hunnit med iallafall nu i veckan. Hade hoppats på lite mer men tiden räcker inte till till allt man vill hinna med. Och idag har Simon studiedag från fritis och dom andra två ville vara lediga från dagis och det kan man ju inte säga nej till. Kan förstå att dom tycker att det blir lite mycket att komma tillbaka till vardagen när man fått vara ledig i 7 veckor.

Den lila kjolen är i storlek 62 och i tyg från Jofotex förstås. Dom gröna velour byxorna är även dom i storlek 62 eller egentligen 62-68 men då jag bara har enkla ettiketer får det bli i den mindre storleken så passar byxorna lite längre. Dom randiga har min minsting fått och dom är i storlek 104(!!!). Har börjat förstå att min minsting inte är så liten längre, han fyller faktiskt 4 i november. Mammas lille bebis. Vart har tiden tagit vägen?? Hur som helst så har jag fattat tycke för velouren. Helt toppen att sy i plus att det känns skönt att ha på sig och nu när höst och vinter är på intågande kan det även vara värmande.....så jag kommer helt klart satsa mer på velour....

1 kommentar:

Aleisa Ribalta sa...

hej, jag har väldig svart att sy velour, kosntig att det är många som gillar men till mig var jättesvart, har du några tips, tackar för det!