lördag 5 september 2009

27/9

Ja, den 27/9 ska jag ju ha lite försäljning i våran lokal hemma. Och nu håller jag på (tyvärr inte lika fort och mycket som jag velat)att få ihop kläder som ska så klart finnas till försäljning då. Denna body har jag iallafall fått ihop och igår när jag gick igenom alla kläder som är klara finns det ganska så mycket ändå och tar jag med mer av mina "gamla"kläder blir det nog en del. Men det är ju alltid kul med det nya. Något jag tyckte var konstigt tidigare när jag sydde dit nederkanten på bodyn var att den blev så vid liksom runt benen. Sen för ett tag sen så hade jag en muddbit som var lika lång som till storleken under men tänkte att skit samma, och det blev ju jättebra. Så nu har jag minskat lite på mudden till grenen och om jag får säga det själv blev det riktigt bra. 
Med minstingen hemma med vattkoppor hinner man ju inte riktigt med att sy så mycket som man skulle vilja. Visst, det funkar en stund att sätta på en film eller att han får spela Wii, men till slut är ju till och med det tråkigt....
Och mamma som bara tjatar att man inte får klia sig!!

3 kommentarer:

Helena sa...

Ge minstingen en stor puss från mig och säg till honom att NENA SÄGER att han inte får klia!! =)

Anonym sa...

Halloj nej han får inte klia då blir det märken.
Hoppas ni får en bra helg trots sjuklingarna.
puss och kram älskar er

Moi! sa...

Jättesöt body!