lördag 29 maj 2010

Applikationer-oj vad roligt!!!



Ja, har köpt några applikationer och vad det är roligt när man nu äntligen lärt sig att få dom snygga....har inte vågat ge mig på sånna med fler färger men jag ska försöka ha lite tålamod och ge det lite tid i helgen. Har sytt några som kommer här.....och fler prov blir den innan jag sätter dom på blivande plagg...



Nu blänker det lite på mellanbilden men den blev jag lite besviken på...vet inte om man ser sömmen som går vid benen....sen har jag inte klippt bort all överflädigt tyg på den då den extrasömmen gjorde att jag inte riktigt visste hur den skulle se ut klar. Får försöka igen och se om jag slipper sömmen då.

Sen är det auktion i Stavsnäs idag som jag skulle vilja gå på men jag litar inte helt på att regnet har slutat så jag tror att jag tyvärr blir hemma idag....Trevlig dag på er!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gud så roliga applikationer så duktig du är. Tack för igår. det var roligt. Mamma

Helena sa...

Åh, dinosaurien i mitten var ju hur söt som helst!!

Kameleont Design sa...

Snyggt! Visst är det kul!
Hoppas du hittat massa roligt på länkarna jag tipsade om! Tyvärr kan det ju bli dyrt ;-)

♥ Sanna ♥ sa...

Hej vännen!!
Skäms över att jag glömt inbetalningen så ledsen för det lägger ett kuvert i affären och säger till tjejerna att du ska ha dom, så du kan ta dom av när du går förbi
KRAM

Beata sa...

Jättesöta!

Fangoria sa...

Åh så fina applikationer!!!