torsdag 9 december 2010

Mysigt värre.....

En förälder på dagis kom med en beställning, hon ville ha en rosa heldress i velour, gärna rosa....hoppas att denna blir ok..=)


Sen så börjar det hända saker....jag kommer nog snart få en diagnos, äntligen!!! Kanske inte den roligaste men jag får en diagnos och kan efter det börja planera och fundera inför framtiden. Värken blir bara värre och värre och kommer upp på nya ställen, vilken är tröttsamt. Har tyvärr fått gå ner i tid när det gäller arbetsträningen. Orkade helt enkelt inte med halvtid, och det känns ganska tungt. Hade trott att det inte skulle vara några större problem men det tyckte tydligen kroppen och det är ju den jag måste lyssna på. Så jag lunkar på i den takt jag orkar och kan och sitter vid maskinerna när jag känner att det funkar.


2 kommentarer:

Helena sa...

Hon ville inte ha en rosa heldress i velour i grönt då?!? ;)

od Andulky sa...

Jättefin!!
Hoppas du får en diagnos snart så att du kan bli bättre!!
/anna