onsdag 23 februari 2011

Mina fina killar...

Ja, visst är dom!! men konstigt vore väl annars om jag tyckte något annat. Den här gången har dom fått likadana långärmade t-shirtar. Meh...det är ju en död fisk på utbrister mellankillen medans båda börjar skratta...bra betyg. Tröjorna kom på för provning och fotografering och dom är på ännu.


Vad tyckte ni om syfestivalen?? Jag blev ganska så besviken. Fanns inte många man kunde köpa tyg per meter hos...eller missade jag dom?? Hittade förstås Mjuka tyger(vilket var prio 1) sen JNY samt Znok. Ok, Nea nobelle fanns och svenska modetyger....men kände ändå att det var lite tygmontrar. Måste säga att jag saknade MG-tyger...där brukar det bli en hel del till mig och ibland hittar jag till äldsta sonen men i år fick varken han eller jag något tyg med hem. Var alldeles för myccket andra pysselgrejer.

Sen måste jag även visa vad min duktiga man har byggt!! Jag tycker att han är så otroligt duktig. Och det är riktigt roligt att ha snygga möbler som ingen annan har..för det känns ganska vanligt att man kommer hem till vänner och bekanta och dom flesta ha likadana möbler från IKEA!!







Inga kommentarer: