tisdag 24 maj 2011

...

Här är det länge sen det hände något. Samtidigt som det varit ganska lungt har jag sytt mycket....haft mycket i huvudet. Ska ha två försäljningsdagar i början på juni så jag har försökt sy mycket...

Igår var jag hos handkirurgen. Inget som går att operera i handlederna iallafall, vilket jag nästan kände skulle vara skönt..en enkel oreation sen var det bra..åtminstonne i handlederna. Men så var nu inte fallet...sen idag har jag varit på smartmottagningen på Danderyds sjukhus...tar lite mer än 2 timmar att åka dit kommenalt så jag sov hos mina föräldrar i natt...hade fått åka hemifrån vid halv sex senast annars....orkade inte riktigt med det. Nu har jag iallafall nått smärtlindring som ska provas samt att den ska hjälpa mig sova vilket inte fungerat som jag vill sista tiden...sen kommer det bli mer rehab förhoppningsvis på Nacka sjukhus,

Här kommer lite bilder på vad som sytts...








2 kommentarer:

LINDUS sa...

åh vad mycket fint du gjort.
gillade verkligen klänningen till dig.

Caroline sa...

Hej!

Vilka snygga saker du sytt!

Dina problem med handlederna låter inte roligt...
Hoppas att smärtlindringen fungerar bra iallafall.

Jag har gett dig en award, den finns att hämta på min syblogg, http://syddavc.blogspot.com/2011/05/award.html

Ha det bra!
//Caroline