lördag 10 januari 2009

Härliga tyger

Nu har velourtyget kommit ifrån Nea nobelle. Kommer att bli hur många byxor som helst.
Man behöver ju inte så mycket tyg till ett par byxor. Tänker inte alltid på det när jag ska beställa, så när tyget kommer blir jag lite snopen att det är så mycket tyg. Men, jag har en del kompisar som fått barn på sista tiden så jag får väl sy lite till dom. Plus att vi ska på dop snart så det får bli lite kläder i doppresent.

Hittade detta underbara filurtyg på Mjuka tyger från Kameleont Design.
Ska bli så kul att få sy något härligt till ungarna i detta härliga tyg.
Snacka om färgexplotion (syns inte så bra här).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett linne i det gröna tyget tack!! =)
Eller, vart har du köpt tyget?? Kan ju faktiskt sy jag med!! PUSS & KRAM

Om mig sa...

Hej hopp!! go fortsättning på er o hoppas julehelgen va bra :) ehh jag vet inte var jag kan skriva här så jag bara skrev här) *ler*
min hjärna e me (ibland iaf) kul, nu kan man dyka in här då o då o kika
hare bäst
Kramiz//
ekstam